چرا تدريس خصوصي زبان انگليسي از كلاس‌هاي گروهي بهتر است؟

اين سايت در زمينه آموزش سريع زبان انگليسي واقعي و كاربردي فعاليت مي‌كند.

چرا تدريس خصوصي زبان انگليسي از كلاس‌هاي گروهي بهتر است؟

۱۷۹ بازديد

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد كه مي‌خواهيد يادگيري زبان انگليسي را شروع كنيد، مي‌دانيد كه به طور كلي كلاس‌ها را مي‌توان به دو دسته كلاس‌هاي خصوصي و كلاس‌هاي گروهي تقسيم كرد.

اما پيش از آنكه بخواهيد براي ثبت‌نام در اين كلاس‌ها اقدامي كنيد بهتر است بدانيد كه چرا بسياري از افراد سيستم تدريس خصوصي زبان انگليسي را ترجيح مي دهند. درنتيجه در اين مقاله از وبسايت آموزش زبان انگليشدان قصد دارم تا شما را با برخي از ويژگي هايي كه مختص كلاس خصوصي است آشنا كنم

تدريس خصوصي زبان انگليسي

اگر سيستم تدريس خصوصي زبان را انتخاب كنيد، مجبور به رفت‌وآمد نيستيد

امروزه رفت‌ و آمد و ترافيك بخصوص در كلان‌ شهر ها يكي از  معضل‌هاي اساسي افراد شده است. خيلي از افراد براي اين‌كه بخواهند به كلاس زبان بروند مجبور هستند كه گاهي دو برابر تايم كلاس را در مسير رفت‌ و آمد باشند.

از همين رو گاهي ممكن است پس از مدت كوتاهي خسته شده و به‌طور كلي يادگيري زبان انگليسي را كنار بگذارد.درصورتي كه مي‌توان همان وقتي را كه براي صرف براي رفت‌ و آمد صرف مي‌كنيم به مطالعه زبان اختصاصي بانه اختصاص دهيم.شما با انتخاب آموزش خصوصي زبان انگليسي ديگر اتلاف وقت نخواهيد داشت؛ چراكه دو انتخاب پيش رو داريد

.اگر كلاس هاي حضوري را ترجيح بدهيد مي‌توانيد از معلم خود بخواهيد كه به منزل و يا محل كار شما آمده و در زمان دلخواه خودتان كلاس را برگزار كنيد

انتخاب دوم شما هم كلاس آنلاين زبان انگليسي است كه در بسياري از موارد اگر معلم شما مهارت كافي را داشته باشد، مي‌توان به‌جرأت گفت كه كيفيت كلاس‌هاي حضوري و آنلاين چندان تفاوتي با يكديگر ندارد.

از ديگر از ويژگي‌هاي كلاس آنلاين مي‌توان به اين نكته نيز اشاره كرد كه مجبور نيستيد خودتان در زمان مشخصي در منزل يا محل كار خود باشيد؛ به طور مثال حتي اگر به سفر برويد مي‌توانيد در كلاس خود شركت كنيد و از يادگيري زبان در هر لحظه و هر جا لذت ببريد

حضور بهترين اساتيد زبان انگليسي در كلاس خصوصي زبان انگليسي

 در كلاس زبان‌هاي گروهي مؤسسات در اغلب مواقع حساسيت زيادي براي انتخاب اساتيد وجود ندارد. بسياري از افراد كه سطح دانش زباني خيلي بالايي هم ندارند و يا جداي از آن نمي‌دانند كه چطور بايد مفاهيم و مطالب را به زبان‌آموزان انتقال بدهند، فرصت معلم شدن را در چنين كلاس هايي خواهند يافت

.همين موضوع را مي‌توان يكي از دلايل عدم موفقيت زبان آموزان آن كلاس دانست. اما در سيستم تدريس خصوصي زبان انگليسي چنين چيزي كمتر اتفاق مي‌افتد .چراكه معلم اين كلاس يعني معلمي كه بتواند يك كلاس مستقل را ارائه كند و تمام تايم كلاس را با يك زبان‌آموز بگذراند و درنهايت زبان‌آموز هم از او راضي باشد بسيار توانايي و مهارت بالايي دارد

.يك معلم زبان خصوصي اگر مهارت و تجربه كافي را داشته باشد در ابتدا هدف شما از يادگيري زبان انگليسي را مي‌پرسد و تمام تلاش خود را مي‌كند كه شما را به‌درستي راهنمايي كند و باعث شود شما در سريع‌ترين زمان ممكن زبان انگليسي را ياد بگيريد. 


البته براي اين‌كه از كيفيت كلاسي كه در آن شركت مي كنيد مطمئن باشيد مي‌توانيد از معلم خود درخواست كنيد كه به شما اين امكان را بدهد تا با زبان آموزان قبلي او ارتباط باشيد. دراين‌صورت مي‌توانيد از آن‌ها مشاوره بگيريد و بدانيد كه نحوه تدريس ايشان به چه صورت است. اگر چنين كاري را انجام دهيد مي‌توانيد با خيال راحت‌تري در اين كلاس شركت كنيد.


در آموزش خصوصي زبان انگليسي تمام تايم كلاس از آن شماست

 اگر شما قبلاً در كلاس‌ گروهي زبان انگليسي شركت كرده باشيد مي‌دانيد كه با وجود چندين نفر در كلاس اين امكان وجود ندارد كه معلم وقت زيادي را به شما اختصاص دهد.او فقط وظيفه دارد كه طبق يك كتاب درسي بخش‌هاي مشخصي را تدريس كند و مدت كوتاهي به رفع اشكال‌هاي شما بپردازد؛ اما در چنين كلاس‌هايي فرصت زيادي براي صحبت كردن و مكالمه زبان انگليسي پيدا نمي‌كنيد.

 از طرف ديگر ممكن است برخي از مطالب براي شما تكراري باشد، دراين‌صورت هم شما حق اعتراض نداريد و نمي‌توانيد بگوييد كه بهتر است از اين مباحث سريع تر بگذاريم.

اما در يك كلاس خصوصي زبان تنها افراد شما هستيد و معلم. در اين صورت مي‌توانيد با خيال راحت  اين فرصت در احتيار شماست كه هر آنچه را كه نياز داريد آموزش ببينيد و وقت بسياري براي تقويت مكالمه زبان انگليسي خود خواهيد يافت. از نظر بنده بهترين راه تقويت مكالمه زبان انگليسي اين است كه  به اين زبان صحبت كنيم.

در وهله اول هم صحبت كردن بهتر است در كنار يك شخصي كه كاملاً به زبان انگليسي مسلط و دانش بالايي دارد انجام شود كه شما را از ايرادهاي تان آگاه كند.از طرف ديگري تدريس خصوصي زبان انگليسي اين اين قابليت را دارد كه بدون كتاب انجام شود.

همين عامل به صرفه جويي در زمان شما منتهي خواهد شد؛ چراكه اگر بخواهيم با كتاب‌هاي آموزشگاهي و ترميك پيش برويم بايد سال‌ها در كلاس زبان شركت كنيم و وقت بسياري براي اين كار بگذاريم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.