آموزش سريع زبان انگليسي چگونه ممكن است؟!

اين سايت در زمينه آموزش سريع زبان انگليسي واقعي و كاربردي فعاليت مي‌كند.

آموزش سريع زبان انگليسي چگونه ممكن است؟!

۱۱۵ بازديد

اگر به دنبال آموزش سريع زبان انگليسي هستيد اين مقاله را به هيچ عنوان از دست ندهيد.

هدف افراد از يادگيري انگليسي متفاوت است. اين كه شما انگليسي را به قصد مهاجرت ياد مي گيريد، زبان انگليسي را به دليل علاقه شخصي خود ميخوانيد و يا اينكه مي خواهيد مكالمه انگليسي خود را تقويت كنيد تا فرصت هاي شغلي بهتري پيدا كنيد و يا حتي به دنبال آموزش زبان انگليسي به كودكان هستيد زيرا در تلاش هستيد كودك خود را دوزبانه كنيد و به راحتي بتواند به اين زبان صحبت كند.

اينها همه دلايل خوبي براي اين است كه شما مي خواهيد بهترين روشهاي آموزش سريع زبان انگليسي را بياموزيد.

البته بهتر است پيش از آنكه به معرفي برخي از راهكارها جهت آموزش سريع زبان انگليسي بپردازم به اين نكته توجه كنيد كه يادگيري زبان دوم نيازمند تلاش و پشتكار و پروسه زماني خاصي است و نمي‌توان آن را يك‌شبه ياد گرفت.

در نتيجه اگر تصميم گرفته‌ايد كه به هر دليلي نيز زبان انگليسي را ياد بگيريد، در ابتدا بدانيد كه صبوري براي يادگيري زبان انگليسي و توانايي در مكالمه زبان انگليسي لازم است.

اما از طرفي ديگر بدانيد اگر روزانه زماني را حتي حدود نيم ساعت به اين‌ كار اختصاص دهيد مي توانيد زبان انگليسي در سريع ترين زمان ممكن را ياد بگيريد.

آموزش سريع زبان انگليسي

آموزش سريع زبان انگليسي را بدون كتاب تجربه كنيد!

اگر به دنبال آموزش سريع زبان انگليسي هستيد فكر تمركز روي مطالعه كتابهارا از سر خود بيرون كنيد! به خصوصي اگر هدفتان فقط تقويت زبان انگليسي عمومي و جنرال است.

بدين صورت كه اگر استادي كه جهت آموزش زبان انگليسي انتخاب مي كنيد تجربه كافي را داشته باشد و بهترين كتاب‌هاي زبان انگليسي را مطالعه كرده باشد مي‌تواند بدون وجود هيچ كتابي زبان انگليسي را به شما تدريس كند.

به گونه‌اي كه تاثير آن بسيار بيشتر است سال‌ها كلنجار رفتن با كتاب‌هاي متنوع باشد. در برخي از سيستم‌هاي تدريس زبان انگليسي به طور مثال براي رسيدن از سطوح مقدماتي سطوح پيشرفته بايد دست‌كم بيست كتاب را مطالعه كنيد و مدت‌ها در كلاس زبان انگليسي شركت كنيد.

اما آموزش زبان انگليسي بدون كتاب نه‌تنها مي‌تواند آموزش سريع زبان انگليسي باشد بلكه به شدت در صرفه‌جويي كردن در زمان شما مؤثر خواهد بود‌.

يادگيري گرامر به طور مستقيم را فراموش كنيد!

وقتي نوبت به آموزش سريع زبان انگليسي مي رسد ، به طور كلي آموزش گرامر و همچنين يادگيري گرامر يكي از سخت ترين قسمت هاي يادگيري زبان انگليسي به حساب مي آيد. اما آيا واقعا مسئله اين است؟ به نظر من اينطور نيست. 

اگر زبان آموزان نحوه استفاده از هر دستور زبان انگليسي را بدانند و همچنين زمان و مكان صحيح استفاده از دستور زبان را درك كنند ، مي بينند كه دستور زبان نه تنها مانع پيشرفت آنها در مكالمه انگليسي مي شود ، بلكه در داشتن مكالمه روان كمك بسياري به آنها مينمايد.

 ذكر اين نكته ضروري است كه حل تمرينات گرامري متعدد و ساعت‌ها كلنجار رفتن با كتاب‌هاي گرامري نمي‌تواند شما را به مر حله اي برساند كه بدون فكر قبلي بتوانيد از آن‌ها استفاده كنيد و در مكالمه‌هاي روزمره زبان انگليسي خود به كار گيريد.

بهترين شيوه تدريس آموزش غيرمستقيم گرامر است. به طوري كه زبان آموز در حالي كه متوجه نمي‌شود چطور مي ‌تواند به درستي قواعد گرامري را به كار گيرد و يا معناي آن‌ها را به خوبي درك كند.

يادگيري زبان انگليسي كاربردي

براي رسيدن به چنين مقطعي لازم است تا شما فراتر از آنچه كه در كتاب‌ها به طور تئوري گفته شده بلكه به طور مستمر در معرض زبان انگليسي واقعي و محاوره‌اي قرار بگيريد.

يكي از بهترين روش‌هاي ياد گرفتن مكالمه زبان انگليسي و تقويت مهارت‌هاي شنيداري و گفتاري يا همان تقويت اسپيكينگ و ليسنينگ تماشا كردن فيلم هاي زبان انگليسي مي باشد.

از آنجايي‌كه با تماشا كردن فيلم يا يك قسمت از سريال زبان انگليسي شما با مجموعه‌اي از لغات جديد يا گرامر هاي متنوع روبرو مي شويد هم‌زمان مي‌توانيد تلفظ زبان انگليسي خود را تقويت كنيد و به دوره كردن آنچه كه از پيش آموخته‌ايد بپردازيد، من اين راهكار را بخشي از آموزش سريع زبان انگليسي مي دانم.

اميدوارم بعد از خواندن اين مقاله راه خود را در مسير يادگيري سريع زبان انگليسي بيابيد.

منبع: سايت آموزش زبان انگليسي انگليشدان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.